Riet goes Senegal

Welkom op mijn Reisblog!

Dag iedereen,

Via deze weg kunnen jullie mijn avonturen volgen in Senegal en blijven jullie op de hoogte van al mijn ervaringen.

Groetjes,

Riet

Marjolein

Joepie, leuk leuk leuk!!

Stéphanie Delaere

Yeah, zalig!
't Zal er nu snel zijn.. Zijt ge er klaar voor?! :-)
We zullen je missen! Good idea om een blog aan te maken!

Laurien

Leuk leuk leuk!!

Ans

Geweldig idee! :-)
Ik ga je heel hard missen! X

Ann Milis

Rietje, het is daar goed warm dus geniet ook maar van je verblijf daar. Je zal zien dit gaat vlug voorbij zijn. Je hebt twee mogelijkheden ofwel wordt je verlieft op Afrika of wel ga je nooit meer terug. Maar laat nu maar alles op je af komen. Je zal al wel gemerkt hebben dat Afrika ook een speciale geur heeft snuif die maar goed op wand als je terug bent mis je hem toch. Je bent nu aan de kust off the smiling people dus smile gerust mee Ik wou dat ik er nu ook was wand het begint hier voor mij al goed kou te worden. Ik heb vanmorgen nog een mail gehad vanuit Gambia en mijn neefje wist me te vertellen dat ze daar op tv gezien hadden dat het dit jaar hier in Europa een zeer koude winter zou worden. Nog kouder dan vorig jaar snik snik en ik kan niet komen! Laat me weten wanneer je naar Gambia gaat dan zorg ik dat je daar goed opgevangen wordt.Meid verzorg je daar wel goed maar ook genieten he tot de volgende groetjes Ann van het Huizeke