Riet goes Senegal

Slechts enkele dagen...

En ik ben terug in België.

Het was een ongelooflijk avontuur dat ik voor de rest van mijn leven zal onthouden. Deze zes maanden zijn voorbij gevlogen en ik heb van elke minuut genoten. Het was een reis doorheen een open en gastvrije cultuur, dagelijks gepaard met een flinke portie zon erbij.

Ik heb het geluk gehad veel van Senegal te mogen ontdekken: een prachtige omgeving,het ontmoeten van mensen waarmee ik een band heb opgebouwd, ik heb de mensen hier iets kunnen leren en heb zelf ook veel (bij)geleerd, de ontdekking van een cultuur dat verschillen, maar ook veel gelijkenissen vertoont met de onze, de voortdurende afwisseling tussen rijkdom en armoede dat een mens aan het denken zet (zeker voor diegenen die in een luxemaatschappij leven zoals wij) etc. Kortom: deze ervaring zal niet snel vergeten worden. Het is niet altijd gemakkelijk geweest, maar het was een droom die ik heb kunnen verwezenlijken.

De tijd om afscheid te nemen van Senegal is aangekomen, maar de tijd van iedereen weer te zien in België is aangebroken.

De volgende keer dat jullie iets horen van mij zal in België zijn. Ik kijk er naar uit om iedereen terug te zien.

Voor de laatste keer geef ik jullie de zonnige groeten vanuit het warme Senegal en ...

TOT SNEL !

Bisou,

Riet

Reacties

Reacties

Papke

Geniet volop van de laatste dagen ( never say never ).
Kijk uit naar je thuiskomst !
Ga nu voortkijken naar Chelsea-Barcelona...

Knuffel.

arnold de bock

dag riet.
laatste risverhaal gelezen en tevens bedankt voor je lieve kaartje. Samen met je ouders, familie en vrienden, wachten we vol spanning op "la nouvelle Riet est arrivée". We wensen je een voorspoedige thuisreis en horen de rest van je herinneringen en belevenissen dan wel ten gepasten tijde, nadat je eerst wat op adem zijt gekomen.
Tot heel binnenkort dus en alvast een warme reiszoen.
Je Peter.

John en linda

Dag riet,
We hebben van jouw verhalen genoten. Het is idd een hele belevenis die je voor de rest van jouw leven zal bijblijven. Welkom terug in belgie en hopelijk tot binnenkort

Ashley

Geen verhalen meer op deze blog,
maar hopelijk nog een koffer vol als je terug hier bent!
De meisjes (en ik natuurlijk ook!) kijken écht uit naar "Riet in Leuven!"

Als je de kans nog hebt, check je mailbox!
En anders, een veilige vlucht en snuif nog eens één keer alles goed op! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!